torsdag 8. mars 2012

Stemingsrapport!

Dritgira! Det er akkurat som om at med en gang jeg fikk et ordentlig mål igjen,så ble alt annet mye bedre og! Forrige uke brukte jeg på å syns jeg var stygg og fæl og dum og teit,men denne uka har det på en måte fordufta litt! Hittil denne uka har jeg : Drikki to liter vann hver dag,gått ca 5 km hver dag,spist sunn mat,regelmessig i små mengder, null godis,andre sukkerting og brus!(Det kom inn sånne store karamell stenger på jobb i dag... Det er bare så jævlig dårlig gjort!) Litt usikker på hva jeg skal finne på å kose meg med på lørdager,sånn som jeg spiste godteri kan jeg bare ikke fortsette,det har jo sklidd ut litt..Men jeg tenker kanskje kakao med suketter(eventuelt sukrin eller stevia om jeg får tak i),og en Nutrilettbar el lignende.Jeg tror det kan funke! Dette høres sikkert litt voldsomt ut for mange,men jeg er all in,nå eller aldri!


Flere updates kommer etterhvert :)





2 kommentarer:

  1. De har stevia på kiwi i strandgata ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hæ?? Er det lov i Norge asså? Næmmen da er det jo bare å peise på da! haha!

      Slett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))