mandag 5. mars 2012

Enkelt og greit..

...så fikk jeg ikke operasjon,må gå ned tjuefem kg først,og om det er sånn dem vil ha det så er det sånn dem skal få det!(Sånn går det når BMI skal bestemme alt) Jeg kan være svært sta om jeg absolutt må! Jeg satser på delmål,så første er ned fem kg!
Trodde jeg skulle bli mer lei meg av avslag,men jeg fant ut at det var jo ikke et endelig avslag,bare et foreløpig avslag! Det kan jeg faktisk leve med! Så da blir det nye pupper og flat mage ooooooom,tja,vi får vente å se da!


Mer rasjonell om hva jeg skal gjøre videre,sånn konkret,har jeg ikke vært siden jeg begynte og gå ned sist! Nå har jeg prøvd styrketrening og div på fysikalske,og det har jo skjedd ting som er bra for kroppen,men jeg har ikke gått ned noe! Så nå blir det bare styrke innimellom,intervalltrening og så skal jeg prøve med alt jeg eier og har å gå den fem km-runden hver dag! HVER DAG!


5-10-15-20-25! Here we go!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))