søndag 21. november 2010

Ny blogg!

Brått bestemte jeg meg for å lage ny blogg,mulig innholdet blir som på den forrige,men jeg vil helst ikke det,denne skal bare inneholde ting jeg liker,har lyst på,syns er fint,på en litt mer organisert måte :)

Let the party begin!


Hvis jeg var et pumps-menneske og hvis jeg hadde vært på et sted hvor denne kjolen faktisk passet,så hadde jeg klinka til med begge! (Det vil si om jeg hadde hatt råd til å kjøpe sko og kjole til rundt to tusen per stykk ;))


 Som teksten på bilde sier,den selvtilliten hennes,I want it,come to me!


 Også vil jeg ha en trivelig,god,kosete,kjekk,snill,morsom,litt høy,sjarmerende,entusiastisk mann å ligge i skje med,anyone out there? ;)


Jah,sånn begynte den nye bloggen,så får man bare se hvordan den fortsetter ;)

Hau hau!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))