fredag 28. november 2014

ADD med en liten dæsj ADHD!

Endelig har jeg funnet ut hva som er galt med meg! Det tok mange nok år..Dessverre på mange måter,men helt herlig at man fant det ut til slutt allikevel. At ingen har foreslått utredning før gjør meg sinna! Og at etter å ha vært i kun få timer hos Lene Berggraf på Modum bad,så foreslo hun det,vet ikke helt hva det sier om resten...men det sier en hel del om henne!Jeg har vært i dette systemet så lenge,slitt så mye og så var svaret så enkelt. Foreløpig i hvertfall.Neste steg er medisiner,og så håper jeg på å få samtaletimer for å komme over det som dette har dratt med seg opp gjennom åra. Jeg føler en stor sorg over alt jeg ikke har fått til og fått gjort,men jeg er fortsatt bare tredve,det er lenge til livet er over, Men kanskje kan jeg endelig begynne å leve i stedet for å bare være,kanskje får jeg endelig litt ro inni meg til å nyte det hele! To be continued!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))