lørdag 12. oktober 2013

Femininitet!

Tror jeg har en løsning på hvordan jeg kan få disse kroppsissuesene mine til å forsvinne litt : Jeg skal bli mer feminin. Og innimellom litt sexy. Og da tenker jeg i klesstilen! Jeg har midje,og da lønner det seg ikke å kjøpe gensere som er firkanta,i hvertfall ikke når man er litt firkanta i kroppen fra før,pluss at jeg er litt breiskuldra,da lønner det seg å lure fram den timeglassfiguren man har! Dessuten,fikse håret litt ekstra,noen øredobber etc.,er ikke så mye som skal til! Men jeg må ut av komfortsonen igjen,og våge å tro at jeg kan være feminin! Innerst inne er jeg en veldig rosa jente-jente,men med litt edge! Her gjelder det å våge,la seg inspirere av andre plus-size'ere (jeg elsker Beth Ditto) og bare kjøre på! Ut av mørket,inn i lyset!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))