tirsdag 23. oktober 2012

Isj da..

Lei for tida.. Pokker ta at det skal være så vanskelig alt samma. Hue jobber,jobber,jobber,jobber,jeg blir snart helt sprø. Liggi her nå,i senga mi,grini litt,syns litt synd på meg selv. Noen ganger tenker jeg at hva er poenget med å ha ordna skikkelig opp i huset,ny sofa,reinere stil,mer system,når jeg sitter her aleine og glor på det? Sofaen kan bli FOR stor og,når det bare er én person som sitter i den.. Life is a rollercoaster that never ends.. God natt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))