lørdag 18. desember 2010

Blaafarveværket,et hjem for oss,et hjem for deg :D

I dag følte jeg meg fjong,hadde til og med høye hæler,det skal sies at det nok finnes noen som er bedre å gå i,men det er ikke hver dag man omtrent har blitt bært fram og tilbake til do,vakke så ille;)


Her har vi akkurat gått opp en bratt,snøete bakke,ettersom bilen ikke ville lenger opp,men like blide,selv meg med mine 10 cm på beina,hoho!


Urut fottøy!


Rut fottøy!


Her skulle jeg egentlig ta bilde av  veien med masse fakler bortover..det gikk ikke helt etter planen ;)


Sanghefte! Vi sang bare en sang sånn ordentlig i felles,men vi på det kule bordet ville så gjerne synge Deilig er jorden og,så vi stemte lik så godt i,ble god stemning,til og med litt applaus!


My peeps! Takk for strålende kveld,Værket-mennesker er gull verdt :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en strålende kvels selv om jeg ikke ble til the bitter end! Kule bilder!! Kan jeg kopiere ett par av dem? Det nederste pluss det av deg og meg? Eller gidder du sende dem til meg på mail:

    gunnmnisja@gmail.com

    Gleder meg allerede til neste sesong! Klemmer!

    SvarSlett
  2. Jeg har stjelt bildene herifra. Får jeg din tillatelse til å legge dem ut på face`??

    SvarSlett

Blir veldig gla for en liten kommentar :)(Har du ikke Google-konto eller noe så velg enten "Kommenter som Anonym,eller Navn/nettadresse,på den første kan du jo skrive navnet ditt i selve kommentaren,og på den siste trenger du bare skrive inn navnet ditt,nettadresse kan du faktisk drite i...tror jeg ;))